طراحی سایت فروشگاهی در مشهد  


۴. VR(حقیقت مجازی)
سال ۲۰۱۹ سال بزرگی برای VR بوده هست. در سال های قبلی شاهد پیشرفت و بهبود اکثری در هدست های VR بوده ایم (اضافه در صنعت بازی سازی). می بایست در حیث داشته باشیم که صنعت بازی سازی اکثر اوقات ابتکار عمل و فناوری های نو را در پباده سازی تولیدات دیجیتال به ارمغان می آورد.

پژوهش ها اثبات می‌نمایند که VR نیز از این قاعده مستثنی نیست، چون بعداز عرضه Oculus Quest در سال ۲۰۱۹ مجال های اکثری برای صنعت های دیگر گشوده شده‌است. از طرفی سونی و مایکروسافت کنسول های نسل نو خویش را در فصل تعطیلات ۲۰۲۰ منتشر می‌نمایند. اینها زمان ها و فضای متعددی را برای پیشرفت فناوری VR به ارمغان میاورد.

۵. AR(حقیقت افزوده گردیده)
در سالیان قبل ما شاهد پیشرفت و بهبود AR نیز هستیم. شرکت ها برتر فناوری فهمیده در درحال حاضر سپرده گذاری میلیون دلاری برای توسعه و گسترش AR میباشند، بنابراین بایستی انتظار داشته باشیم که‌این فناوری را در سال ۲۰۲۰ توسعه پیدا کرده و گسترش قابل توجهی داشته باشد.

عصر های بی آخرین برای نوآوری و ساخت تجربیات تماماً نو و هیجان آور در فضای AR موجود است. پباده سازی UI برای AR یک کدام از روندهای اصلی در سال ۲۰۲۰ خواهد بود، براین اساس تحت عنوان یک طراح باید مشتاق یادگیری ابزارها و اصول جدید در هنگام تولید تجربیات AR باشیم.

۶. نئومورفیزم
در کل پباده سازی Skeuomorphic به عناصری از پباده سازی اشاره داراست که به سبک و روشی واقع گرایانه برای همخوانی با اشیاء واقعی پباده سازی می گردند. نئومورفیزم به طرز پباده سازی بسیار ظریف و بدون نقص اشاره دارد.

پررنگ بودن، سایه ها، نور همه در این سیرتکامل پباده سازی بسیار مورد اعتنا هستند، در واقع به جزئیات به صورت چشمگیری دقت می‌گردد. نئومورفیزم الهام بخش طراحان متعددی از سراسر فهمیده بوده میباشد و این احتمال وسیع موجود است که Neumorphism وسیع ترین پروسه پباده سازی UI در سال ۲۰۲۰ باشد.

۷. طرح های نامتقارن
در سالیان پیشین ما شاهد رشد عظیمی از طرح های نامتقارن در پباده سازی تولیدها دیجیتال بوده ایم. طرح بندی های کهن مطمئنا از بین میروند. در سال ۲۰۲۰ فرایند طرح های متقارن تقویت خواهد شد. به کارگیری درست از چیدمان های نامتقارن، شخصیت و پویایی متعددی را به طرح های ما بیشتر می‌کند.

هنگامی که شما از دکوراسیون نامتقارن استفاده می‌کنید، آیتم های متعددی پیش رو دارید. اگرچه ساخت طرح بندی های نامتقارن برد آمیز نیاز به تمرین و فرصت دارد، ولی بدست آوردن تجربه در این باره بسیار باارزش میباشد.

۸. قصه پردازی
داستانها در پباده سازی تجربه کاربری و کلاً در پباده سازی فرآورده دیجیتال بسیار اهمیت دارا هستند. ممکن است این داستان ها را اغلب در صفحه های فرود تحت عنوان معرفی مارک، جنس یا این که سرویس ها نو مشاهده کنید. قصه پردازی دربرگیرنده انتقال داده به یوزرها به شایسته ترین روش ممکن و به طور آموزنده و خلاقانه میباشد.

این امر می تواند با استفاده از تایپوگرافی، تصاویر، عکس های کیفیت بالا، رنگ های جسورانه ، کارتون ها و موادسازنده تعاملی نتایج شود. داستان پردازی به ساخت احساسات و رابطه ها مثبت در بین مارک و یوزرها شما امداد می‌نماید. قصه پردازی همینطور ممکن می‌باشد سبب شود تا اسم تجاری شما به یاد ماندنی شود.
 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها